niedziela, 15 kwietnia 2012

100 pytań do the GazettE

1. Data urodzenia.

Ruki: 1. lutego 1982
Uruha: 9. czerwca
Aoi: 20. stycznia
Reita: 27. maja
Kai: 28. października

2. Grupa krwi

Ruki: B
Uruha: 0
Aoi: A
Reita: A
Kai: B

3. Miejsce urodzenia

Ruki: Shounan (prefektura Kanagawa, Kantou; wschodnia Japonia)
Uruha: prefektura Kanagawa
Aoi: prefektura Mie
Reita: prefektura Kanagawa
Kai: Tokyo

4. Wzrost. / Waga.

Ruki: Nie wiem. Nie powiem.
Uruha: 177cm / 62kg
Aoi: 171cm / 55kg
Reita: 172cm / 55kg 
Kai: 172cm / 55kg 

5. Rozmiar buta.

Ruki: 25.5 cm
Uruha: 27. 5 cm
Aoi: 26 cm
Reita: 26 cm
Kai: 26 cm

6. Rodzina 
Ruki: Ja, matka, ojciec, starszy brat, Sebu-chan (pies), który zmarł.
Uruha: Ojciec, matka, dwie starsze siostry, dwóch siostrzeńców.
Aoi: Ojciec, matka, starsza siostra, starszy brat, ja.
Reita: Babcia, matka, starsza siostra.
Kai: Matka, babcia, inni pominięci.

7. Jakie jest twoje pierwsze wspomnienie?
Ruki: Kiwająca się w kółko lalka Ultramana.
Uruha: Częste chowanie się pod spódnicą matki.
Aoi: Miejsce gdzie jadłem przekąski z krewnymi.
Reita: Wypadłem z superszybkiego pociągu.
Kai: Uderzyłem głową w kant shoji.

8. Kim chciałeś być jako dziecko?
Ruki: Strażakiem.
Uruha: Piłkarzem.
Aoi: Kolarzem.
Reita: Piłkarzem.
Kai: Piłkarzem.

9. Przezwisko z dzieciństwa. 
Ruki: Taka-chan
Uruha: Shima
Aoi: Nie miałem żadnego.
Reita: Ue-chan
Kai: Yukkun

10. Co często pisali w twoich raportach?
Ruki: „Zachowaj zimną krew.”
Uruha: „Dawaj z siebie wszystko nawet z twoich najgorszych przedmiotów.”
Aoi: „Jest dużo rzeczy o których zapomniałeś, więc staraj się nie zapominać tych rzeczy.”
Reita: „Niespokojny.”
Kai: „Pełne energii, dobre dziecko.”

11. Jaka była twoja ocena z muzyki, jako ucznia?
Ruki: 2!
Uruha: 2 w skali pięciostopniowej
Aoi: 4
Reita: 2 w skali pięciostopniowej
Kai: 5

12. Twój najmocniejszy przedmiot w szkole.
Ruki: Angielski i japoński.
Uruha: Sztuka.
Aoi: Ekonomia domu.
Reita: Japoński.
Kai: Matematyka, aktualności.

13. W jakich szkolnych klubach byłeś?
Ruki: Golfowym (jest powód).
Uruha: Piłki nożnej.
Aoi: Baseballowym.
Reita: Piłki nożnej.
Kai: Piłki nożnej.

14. Jako jaka osobę ludzie cię postrzegają?
Ruki: Nerwową.
Uruha: W swoim tempie.
Aoi: Nie mówią o tym zbyt dużo.
Reita: Uprzejmą, niespokojną.
Kai: Interesującą osobę.

15. Jeśli miałbyś przedstawić siebie jako zwierzę, jakie byś wybrał?
Ruki: Myślisz o psie? Merdałbym dla ciebie ogonem.
Uruha: Kaczka albo pies.
Aoi: Ktoś powiedział, że jestem jak lis.
Reita: Gepard.
Kai: Małpa.

16. Twój mocny / słaby punkt.
Ruki: Za dużo.
Uruha: Oba to moja szybkość.
Aoi: Opiekuńczość / dąsanie się.
Reita: Łagodność / upór.
Kai: Bycie pozytywnym / zapominalstwo. 

17. Coś, czego zdecydowanie nie chciałbyś stracić.
Ruki: Uczucia bycia negatywem wobec wszystkiego.
Uruha: Street Fighter II
Aoi: Życia.
Reita: Opaski na twarz.
Kai: Charakteru tyrana.

18. Jaka jest pierwsza rzecz na którą zwracasz uwagę u nowo poznanej osoby?
Ruki: Twarz.
Uruha: Serce.
Aoi: Twarz i ubrania.
Reita: Aparycja.
Kai: Usta.

19. Twój rywal?
Ruki: Wielka osoba.
Uruha: Ja.
Aoi: Mój ojciec.
Reita: Wszyscy członkowie the GazettE.
Kai: Reita.

20. Kto według ciebie jest bohaterem?
Ruki: Kewpie
Uruha: Ultraman. Kosmici Baltan (z Ultramana).
Aoi: Rodzice.
Reita: Takanori Hatakeyama.
Kai: Matka.

21. Tekst na podryw.
Ruki: Bardzo cię lubię! Kehe.
Uruha: Lubię cię!
Aoi: Lubię cię! (powiedział to w dialekcie)
Reita: Bardzo cię lubię, więc... umówisz się ze mną?
Kai: Przyklej się do mnie! *śmiech*

22. Jeśli mógłbyś być innym członkiem zespołu przez jeden dzień kogo byś wybrał? Dlaczego?
Ruki: Nie ma mowy!
Uruha: Kai. Mógłbym zrobić dla wszystkich pudełka z drugim śniadaniem.
Aoi: Bycie mną jest ok.
Reita: Aoi, bo on umie mówić w trzech dialektach.
Kai: Ruki, ponieważ chciałbym zrobić bałagan w jego pokoju.

23. Nawyki.
Ruki: Jeśli nie zdaję sobie z tego sprawy w środku gorzko się śmieję.
Uruha: Patrzenie na ludzkie twarze i szczerzenie się. 
Aoi: Zabawa włosami.
Reita: Walenie w bębny.
Kai: Robienie min.

24. Coś co zwykłeś mówić.
Ruki: Zgubiłeś to? Ha...?
Uruha: Eh? Serio?
Aoi: Nic.
Reita: Nic szczególnego...
Kai:Ha~!? Dlaczego~!? Zastanawiam się dlaczego tak jest~

25. Twój boom.
Ruki: Kolekcjonowanie czapek. Zamienianie mojego pokoju w Zakkaya.
Uruha: Playstation 2
Aoi: Zakupy. Dużo i wszędzie.
Reita: Kolekcjonowanie gadżetów Sex Pistols.
Kai: Kopan.

26. Coś popularnego między członkami. 
Ruki: Winning Eleven.
Uruha: Wkurzanie Kai'a.
Aoi: Winning Eleven.
Reita: Winning Eleven.
Kai: Jedzenie.

27. Ulubiony kolor.
Ruki: Czarny, różowy.
Uruha: Srebrny.
Aoi: Czarny, biały.
Reita: Czerwony, biały, fioletowy.
Kai: Czarny, czerwony, złoty, srebrny.

28. Ulubione papierosy.
Ruki: Salem Pianissimo, Marlboro Menthol Light.
Uruha: Marlboro Menthol Lights.
Aoi: Marlboro Menthol.
Reita: Mild Seven Lights.
Kai: Marlboro Reds Box.

29. Ulubione marki.
Ruki: shocker, THE GAMBLER$, PINK DRAGON.
Uruha: PPFM.
Aoi: Frois Tideur, Ozone.
Reita: Back Street Crawler, Ozone Rocks.
Kai: Nic specjalnego.

30. Perfumy (woda kolońska), których teraz używasz.
Ruki: CK-One.
Uruha: Naprawdę nie wiem, prezent zza granicy.
Aoi: „Anything for men” Davidoffa.
Reita: Bvlgari Pour Homme.
Kai: Jaguar.

31. Rzeczy, które kolekcjonujesz.
Ruki: Czapki. Wzorzyste bluzki.
Uruha: Dodatki.
Aoi: Okulary przeciwsłoneczne, perfumy, dodatki.
Reita: Wszystko związane z Sex Pistols.
Kai: Zapalniczki.

32. Co lubisz jeść?
Ruki: Spaghetti.
Uruha: Mentai croquette bentou z Origin Bentou
Aoi: Rzeczy przyrządzane z miłością.
Reita: Kit Kat, tarakosupa.
Kai: Banany, Kopan, Nattou, majonez.

33. Czego nie lubisz jeść?
Ruki: Zielona papryka, truskawki.
Uruha: Oliwki.
Aoi: Niczego.
Reita: Warzywa, grzyby, skorupiaki, Kai.
Kai: Bakłażan, ziemniaki.

34. Twoja kulinarna specjalność.
Ruki: Spaghetti.
Uruha: Ryż Taco.
Aoi: Gotowany ryż.
Reita: Nie umiem gotować!!!
Kai: Doria, omlet ryżowy, makaron.

35. Jakie rzeczy muszą być zawsze w twojej lodówce?
Ruki: ?
Uruha: Cola.
Aoi: Nie mam lodówki.
Reita: Herbata Barley'a, deser.
Kai: Majonez.

36. Ulubiona książka.
Ruki: WORST
Uruha: Silver Accessory Magazines
Aoi: Książki, które zawierają wiedzę potrzebną gitarzyście.
Reita: Kewpie
Kai: Hunter X Hunter, One Piece

37. Film, który cię poruszył.
Ruki: Z dalekiej północy.
Uruha: Pianista.
Aoi: „Coś tam” Nowy York.
Reita: John Q.
Kai: Jestem Sam.

38. Serial, który cię poruszył.
Ruki: Hakusen Nagashi
Uruha: Furikaereba yatsu ga iru
Aoi: Nie oglądam seriali.
Reita: Tokyo Love Story
Kai: The 101th proposal

39. Ulubiona pora roku. Dlaczego?
Ruki: Zima. Mogę pisać piosenki.
Uruha: Wiosna! Jest ciepło i niewyraźnie.
Aoi: Zima.
Reita: Wiosna, łatwo wytrzymać pogodę.
Kai: Zima, lubię Boże Narodzenie.

40. Codziennie potrzebne. 
Ruki: Papierosy, telefon komórkowy.
Uruha: Ubrania.
Aoi: Okulary przeciwsłoneczne, perfumy.
Reita: Witaminy w tabletkach.
Kai: Zwłaszcza... majonez?

41. Piżama.
Ruki: Strój piłkarski.
Uruha: T-shirt i bokserki.
Aoi: T-shirt i spodnie z dzianiny.
Reita: Bielizna.
Kai:Gdy nikogo nie ma w pobliżu, nago.

42. Kategoria prawa jazdy.
Ruki: Na motocykl.
Uruha: Generalna.
Aoi: Na średni, automatyczny dwu-kółkowiec (rower), generalna.
Reita: Generalna.
Kai: Żadna.

43. Najdroższa rzecz jaka kupiłeś. 
Ruki: Nie pamiętam.
Uruha: Gitara.
Aoi: Motor.
Reita: Samochód.
Kai: Komputer.

44.Jeśli nie zostałbyś muzykiem kim byś teraz był?
Ruki: Sprzedawcą w sklepie z ubraniami albo w zwykłym spożywczym.
Uruha: Testerem gier.
Aoi: Stolarzem.
Reita: Otworzył bym sklep z przekąskami.
Kai: Pracowałbym w restauracji.

45. Gdybyś wygrał na loterii, na co wydałbyś pieniądze?
Ruki: Zakupy. Aż umrę!
Uruha: Chciałbym klona samego siebie! Uruha number 2.
Aoi: Kupiłbym Mac'a i zamienił dom w studio.
Reita: Oddał pieniądze rodzicom, a potem kupił sprzęt.
Kai: Zaoszczędziłbym.

46. Twoja najgorsza psota.
Ruki: Kradzież.
Uruha: W podstawówce włamałem się do sklepu rybnego, wcześnie rano.
Aoi: Zrobiłem przyjacielowi kanchou i użyłem więcej siły niż mi się wydawało.
Reita: Wrzuciłem śmieci pod łóżko Ruki'ego.
Kai: Skłamałem na temat moich urodzin.

47. Co pijesz na scenie?
Ruki: Pocari Sweat.
Uruha: Napój dla sportowców.
Aoi: Wodę.
Reita: Napój dla sportowców lub coś w ten deseń.
Kai: Pocari.

48. Twoje najstraszniejsze wspomnienie.
Ruki: Nawiedzony film. Przeklęty film.
Uruha: Bycie gonionym przez yakuzę.
Aoi: Sesja zdjęciowa w ruinach szpitala.
Reita: Oglądanie przeklętego filmu.
Kai: Zamarzłem ze strachu.

49. Ulubione powiedzonko/motto.
Ruki: *nie odpowiada*
Uruha: Być, to być.
Aoi: Uwierz w siebie.
Reita: jeśli ciężko pracujesz, uda ci się.
Kai: Zabić dwa ptaki jednym kamieniem.

50. Coś, co inni mówią, a co sprawia, ze dobrze się czujesz.
Ruki: „Jesteś dobrym facetem, czyż nie...”
Uruha: „Jeśli mnie zaakceptujesz. Będę szczęśliwy.”
Aoi: „Fajnie grasz na gitarze.”
Reita: „Jesteś wspaniały, ne?”
Kai: „Jesteś najlepszy!!!”


51. Doświadczenie lub rzecz, która cię poruszyła?
Ruki: Czasem jestem bardzo szczęśliwy, gdy śpiewam Okurubi.
Uruha: Na koncercie wszyscy załapali się za ręce i poskoczyli.
Aoi: Gdy wszyscy śpiewali Wakaremichi podczas koncertu.
Reita: Gdy pierwszy raz zobaczyłem siebie w książce.
Kai: Gdy byłem w szpitalu i dostałem 1000 żurawi!

52. Typ kobiety, który ci się podoba?
Ruki: Słodka, słodka dziewczyna.
Uruha: Musi o siebie dbać.
Aoi: Ktoś, z kim będę mógł się śmiać.
Reita: Taka, z którą będę mógł być. Która będzie miła, ciepła i kobieca.
Kai: Krótko ścięte, czarne włosy. Lubiąca wieś, interesująca osoba.

53. Tym kobiety, który ci się nie podoba?
Ruki: Bezużyteczna.
Uruha: Zdziecinniała.
Aoi: Wybuchowa.
Reita: Wulgarna.
Kai: Dziewczyna, która przesadza z dodatkami.

54. Twój skarb?
Ruki: Zespół. Fani.
Uruha: Moja gitara.
Aoi: Członkowie zespołu i fani.
Reita: Fani.
Kai: Członkowie zespołu.

55. Twoje główne zmartwienie?
Ruki: Moja sofa jest zepsuta.
Uruha: Staram się nie przejmować.
Aoi: Tworzenie muzyki.
Reita: Staram się nie mieć zmartwień.
Kai: Nie mam.

56. Kiedy czujesz się szczęśliwy?
Ruki: Lubię czuć zimowy wiatr.
Uruha: Gdy jestem zakochany.
Aoi: Podczas koncertów na żywo.
Reita: Gdy słyszę muzykę. Podczas koncertów na żywo.
Kai: Gdy występuję na żywo.

57. Miejsce na relaks?
Ruki: Pokój.
Uruha: Wieś.
Aoi: Scena.
Reita: Mój dom.
Kai: Mój pokój.

58. Nielubiane miejsce?
Ruki: Tour-bus.
Uruha: Zatłoczone miasto.
Aoi: Miejsce, które wygląda jakby były w nim duchy.
Reita: Źle się prezentujące miejsca publiczne.
Kai: Zatłoczone miejsca.

59. Miejsce w Japonii do którego chcesz pojechać?
Ruki: Moje okolice.
Uruha: Gęste lasy.
Aoi: Środek sceny.
Reita: Prefektura Yamaguchi.
Kai: Okinawa.

60. Miejsce za granicą, do którego chciałbyś pojechać?
Ruki: Londyn.
Uruha: Nowy Jork.
Aoi: Singapur.
Reita: Francja, Włochy.
Kai: Francja.

61. Osoba, którą chciałbyś spotkać w przyszłości?
Ruki: Mój pies, który umarł.
Uruha: Bob Sapp.1
Aoi: Znajomych z mojej okolicy.
Reita: Moje zmarłego dziadka.
Kai: Moją pierwszą miłość.

62. Gdybyś mógł zmienić swoje urodziny, przyszedłbyś na świat jako mężczyzna czy kobieta? Dlaczego?
Ruki: Mężczyzna!
Uruha: Mężczyzna! Ponieważ z nie mam problemów będąc mężczyzną.
Aoi: Mężczyzna! To zabawne być facetem, mimo wszystko.
Reita: Chciałbym być mężczyzną, ponieważ kobiece uczucia i związki są zbyt pogmatwane.
Kai: Mężczyzna! Chciałbym znów być członkiem zespołu.

63. Trzy życzenia do złotej rybki?
Ruki: Daj mi pieniądze, daj mi miłość, spełnij moje marzenie.
Uruha: Spraw by moi rodzice byli szczęśliwi. Chciałbym zobaczyć zorzę polarną. Chcę kieszeń Doraemona.2
Aoi: Daj mi Mac'a! Chcę się bardziej cieszyć tymczasem, który mam! Chcę żeby wszyscy byli szczęśliwi!
Reita: Chcę laptopa. Chcę żeby wszyscy wiedzieli więcej na temat GazettE. Chcę polubić warzywa.
Kai: Pieniądze. Drzwi prowadzące wszędzie (także z Doraemona). Chcę powrócić do przeszłości.

64. Największy błąd w twoim życiu?
Ruki: Stwarzanie problemów moim rodzicom.
Uruha: Zdjęcie do licencji.
Aoi: Tracenie czasu.
Reita: Zapożyczanie się.
Kai: Nic ważnego...

65. Twój najdziwniejszy sen?
Ruki: Prawie zostałem zabity przez kota.
Uruha: Wiele razy zostałem zastrzelony w tym śnie.
Aoi: Miałem sen, w którym cztery martwe ciała leżały w porcie Nagoya. I śmiały się.
Reita: Byłem wokalistą... a raczej, śpiewałem w duecie z Rukim... to było przezabawne.
Kai: Sen, w którym Reita był moją matką.

66. Prezent, który cię ucieszył?
Ruki: Portfel.
Uruha: Dodatki, ubrania.
Aoi: Ubrania.
Reita: Listy, papierosy, zbiorowy list, który dostałem na urodziny.
Kai: Ubrania, Zippo, dodatki.

67. Jakie prace sezonowe wykonywałeś?
Ruki: U Denny'ego, w Royal Host.
Uruha: Sklep 800.
Aoi: Akcesoria ślubne.
Reita: Sklep z pieczywem i przekąskami.
Kai: Sprzątałem w restauracji.

68. Co jest twoją największą zagwozdką?
Ruki: To, co cały czas zostawiam w moim pokoju...
Uruha: Korea Północna.
Aoi: Przyszłość Gazette.
Reita: Jak długą będę nosił opaskę na twarzy.
Kai: Dziura zamiast nosa Reity.

69. Jak spędzasz wolne dni?
Ruki: W swoim pokoju, nic nie robąc.
Uruha: Leniuchuję.
Aoi: Gram na gitarze.
Reita: Idę spać... potem gram w gry i takie tam.
Kai: Oglądam filmy. Komponuję.

70. Człowiek, którego szanujesz?
Ruki: Rodzice.
Uruha: Sugizo-san3
Aoi: Rodzice.
Reita: Takanori Hatakeyama4
Kai: Mama.

71. Artysta, którego aktualnie lubisz?
Ruki: King Giddra.
Uruha: King Giddra.
Aoi: Nikt szczególny.
Reita: Rappa Gariya
Kai: Dir en grey, Hi-STANDARD.

72. Ulubione CD na chwilę obecną?
Ruki: W tej chwili, to DJ Krash – Mirai.
Uruha: Saishuuheiki.
Aoi: Ayumi Hamasaki - I am.
Reita: Gazette oczywiście.
Kai: Marilyn Manson

73. Artysta, który na ciebie wpłynął?
Ruki: Luna Sea.
Uruha: Luna Sea.
Aoi: dużo ich było.
Reita: Luna Sea.
Kai: Luna Sea.

74. Artysta, z którym chciałbyś mieć sesję?
Ruki: Korii
Uruha: Sugizo-san
Aoi: Metallica
Reita: Dużo ich...
Kai: Gackt

75. Pierwsza płyta jaka kupiłeś?
Ruki: m.c.A.T's "Bomb A Head"
Uruha: B'z - Risky
Aoi: Odoru ponpokorin
Reita: Checker's "giza giza haato no komoriuta" (The Broken Hearted Lullaby)
Kai: Lindberg's "Motto aishi aimashou" (Let's Love and Meet More)

76. Pierwszy koncert na którym byłeś?
Ruki: X-Japan.
Uruha: Koncert przyjaciela.
Aoi: Koncert w Rokumeikan.
Reita: Hiroshi Itsuki
Kai: SMAP! *śmiech*

77. Koncert, na który chciałbyś pójść teraz?
Ruki: Żaden.
Uruha: Gazette, ponieważ nie mogę go oglądać...
Aoi: Metallica, w listopadzie.
Reita: MAD CAPSULE MARKETS
Kai: Marilyn Manson

78. Pierwsza piosenka, której cover zrobiłeś?
Ruki: Sex Pistols - Bodies
Uruha: Luna Sea – In My Dream
Aoi: X - Kurenai
Reita: Luna Sea – Precious...
Kai: Luna sea - Jesus

79. Pierwszy raz gdy występowałeś przed publicznością. Kiedy? Gdzie?
Ruki: Trzeci rok gimnazjum, na obozie.
Uruha: Trzeci rok gimnazjum, na festiwalu.
Aoi: Jakoś w gimnazjum... W lokalnej siłowni.
Reita: Podczas drugiego roku liceum, 28. października, w lokalnej sali koncertowej.
Kai: Pierwszy rok gimnazjum. Na recitalu mojej mamy pianistki.

80. Koncert, który pozostawił po sobie ślad w twojej pamięci. Kiedy? Gdzie? Dlaczego?
Ruki: Jeszcze żaden. Może kiedyś.
Uruha: Dwa występy z trasy One-Man! To było zabawne.
Aoi: 6. września podczas trasy One-Man. Wcześniej nie zdarzyło się nic podobnego.
Reita: One-Man! Pierwszy raz widziałem na koncercie jedynie fanów Gazette.
Kai: 22. lipca Cheetah. Mój pierwszy koncert po wyjściu ze szpitala.

81. Która z waszych piosenek jest twoją ulubioną?
Ruki: Okuribi. Ito. Juunana Sai. Myślę, że te były dobre...
Uruha: Okuribi.
Aoi: Wakaremichi.
Reita: Ito.
Kai: Haru ni chirikeri, mi wa kareru de gozaimas.

82. Scena, o której zawsze marzyłeś?
Ruki: AREA
Uruha: AREA
Aoi: Takadanobaba Area
Reita: AREA
Kai: Urawa Narciss

83. Na co zwracasz w muzyce największa uwagę?
Ruki: Melodia i emocje.
Uruha: Gdy dźwięki pięciu osób zderzają się ze sobą, czy wszystko dobrze współgra?
Aoi: Najlepsze otoczenie dla kreatywności.
Reita: Zgodny rytm perkusji.
Kai: Utrzymanie rytmu.

84. Fajne podczas trasy?
Ruki: Okręgowe prawa.
Uruha: Spotykanie fanów Gazette z całego kraju.
Aoi: Spotykanie fanów z całego kraju.
Reita: Jedzenie. Fani z różnych miejsc.
Kai: Rozmowy w tourbusie!

85. Niefajne podczas trasy?
Ruki: Okręgowe prawa.
Uruha: Tęsknota za domem.
Aoi: Podróżowanie.
Reita: Brak czasu na sen.
Kai: Zmęczenie.

86. Rzeczy, na które zwracasz uwagę podczas trasy?
Ruki: Lokalne jedzenie. Czy nie zrobi mi bałaganu w żołądku.
Uruha: Bezpieczeństwo.
Aoi: Zarządzanie sprzętem.
Reita: Cała moja siła, cały czas!
Kai: Dobra zabawa podczas występów.

87. Coś co zawsze robisz przed koncertem?
Ruki: Palę.
Uruha: Robię rozgrzewkę.
Aoi: Powtarzam sobie „Jestem najlepszy!”.
Reita: Rozciągam się.
Kai: Robię głębokie oddechy.

88. Coś co zawsze robisz po koncercie?
Ruki: Palę.
Uruha: Piję colę, palę.
Aoi: Płuczę gardło.
Reita: Popijam.
Kai: Palę.

89. Jak radzisz sobie ze stresem?
Ruki: Palę.
Uruha: Nic innego, tylko PlayStation.
Aoi: Gry.
Reita: Rozwalam się w samochodzie.
Kai: Gry.

90. Przesąd, w który wierzysz?
Ruki: Żaden.
Uruha: Im bardziej nowoczesny jesteś, tym więcej ludzi do ciebie ciągnie.
Aoi: Wierzę w siebie, nic innego.
Reita: Wierzę tylko w siebie.
Kai: Żaden.

91. Co jest dla ciebie najważniejsze w tworzeniu muzyki?
Ruki: Pokazanie swojej woli.
Uruha: Wyrażanie emocji.
Aoi: Efekt.
Reita: Jak mogę wyrazić siebie?
Kai: Bycie zadowolonym

92. Co jest fajnego w byciu członkiem zespołu?
Ruki: Zespół jest fajny.
Uruha: Żadnego punktu przeznaczenia.
Aoi: Robienie muzyki.
Reita: Wszystko jest fajne.
Kai: Koncerty.

93. Co jest niefajnego w byciu członkiem zespołu?
Ruki: Nic.
Uruha: Kiedy masz cel, dążysz do niego, a on i tak jest za daleko.
Aoi: Bycie ciągle w innym miejscu.
Reita: Moje życie jest jednym, wielkim bałaganem.
Kai: Nic.

94. Czym dla ciebie jest sukces?
Ruki: Wykorzystam swój limit... i wtedy o tym pomyślę.
Uruha: Robienie rzeczy, które mnie pociągają. Docieranie do końca.
Aoi: Gdy jestem akceptowany i rozpoznawany przez ludzi dookoła mnie.
Reita: Satysfakcja.
Kai: Gdy mogę zabłysnąć.

95. Wiadomość dla samego siebie?
Ruki: Rób co w twojej mocy! Jeśli to zrobisz, będzie dobrze!
Uruha: Wciąż jesteś kurczakiem w skorupce...
Aoi: Jeśli masz to zrobić, znaczy że da się to zrobić!
Reita: Nie umiesz lepiej?
Kai: Próbuj mocniej!

96. Co byś powiedział sobie za dziesięć lat?
Ruki: Urosłeś, prawda?
Uruha: Żyj jak człowiek, który nie całuje innych w dupę.
Aoi: Pamiętaj starego ciebie!
Reita: Jak się masz? Dalej robisz muzykę?
Kai: Czy jest dobrze z wieloma znaczeniami? *śmiech*

97. Wiadomość dla innych członków?
Ruki: Uruha, Reita, Aoi, Kai – bądźcie szczęśliwi.
Uruha: Ruki... ufamy Ci i pójdziemy za tobą Reita... dziękuję ci, zawsze. Aoi... razem dajmy z siebie wszystko. Kai... tworzysz wspaniałą atmosferę.
Aoi: Do wszystkich członków – Jeśli gdzieś jest pięciu ludzi, jest dobrze. Jeżeli to my, to możemy wszystko!
Reita: Ruki... Wybacz, ze wiecznie u ciebie zostaję. Aoi... "aki ga koyanshi". Uruha... Onibaku.5 Kai... facet od bento.
Kai: Ruki... Ubrania, błagam! Uruha... Nie przestawaj kłamać! *śmiech* Aoi... Pożycz mi grę. Reita... Bądźmy dalej przyjaciółmi!

98. Co będzie dalej?
Ruki: Podbijemy świat...
Uruha: To sekret. <3
Aoi: Nie mogę teraz powiedzieć!
Reita: Urośnijmy z głośnym BANG!
Kai: Chcę zapisać nazwę zespołu na kartach historii.

99. Wiadomość dla fanów?
Ruki: Oglądajcie jak podbijamy świat... dziękuję.
Uruha: Kiedykolwiek, zawsze wierzcie i chodźcie z nami!
Aoi: Dzięki za wsparcie!
Reita: Chodźcie z nami, okey?
Kai: Prawda, że Gazette jest najlepsze?

100. Czym dla ciebie jest Gazette?
Ruki: Snem.
Uruha: Położyliśmy tory dla życia tak, jak chcieliśmy.
Aoi: Najwspanialszym partnerem.
Reita: Młodością.
Kai: Życiem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz